zaterdag 10 maart 2012

Verrassing

Woensdag aan het einde van de middag zag ik dat ik een reactie had op mijn BLOG. Wat bleek.....Ik had gewoon iets gewonnen! Dat is me nog nooit overkomen!

Via Twitter volg ik Eline Pellinkhof (illustrator en ontwerper van hobby materialen). Ik heb twee hobbyboeken van haar; 'Eline's Huis' & 'Eline's Winterhuis'.
Zij schreef op haar blog:
'Na al die leuke publiciteit in de bladen en omdat de Eline's Huis agenda bijna af is (morgen deadline) ga ik iets leuks weggeven, namelijk twee Kruissteek Muurschilder Sjablonen!!! Laat hieronder een reactie achter en ik zal woendag 7 maart blind een winnaar trekken. 
Als je al weet waarvoor je het sjabloon zou willen gebruiken, zet dat erbij in je reactie en het leukste idee krijgt ook een sjabloon.'



Ik dacht ik waag een gokje en schrijf mijn idee erbij. En ja, toen heb ik dus gewonnen:
http://elinepellinkhof.blogspot.com/2012/03/and-winners-are.html

Ik was super verrast en wacht geduldig tot ik ermee aan de slag kan gaan. Ik heb in ieder geval al witte katoen gekocht voor de voorkant van een dekbedovertrek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten