maandag 21 mei 2012

Lint

Weet je wat ik zooooo geweldig vind op dit moment (naast creatief bezig zijn en bloggen natuulijk!) ?!Pinterest. En wat verslavend is dat zeg! Voor degene die het niet kent, neem eens een kijkje op pinterest.com. Je kunt voornamelijk allerei foto's en afbeeldingen zien en vinden van dingen die mensen bezighouden en interesseren. Je kunt zelf ook online prikborden aanmaken met thema's waar je dan weer plaatjes op plaatst. Zo heb ik al verschillende ideeën opgedaan om dingen zelf te maken, te bakken en met kids te knutselen. Twee dagen terug kwam ik een afbeelding tegen waarvan ik direct wist, dat is iets voor mijn dochter. Ze is gek van haarbanden en disneyprinsessen. Nu wil het geval dat ik die twee gecombineerd zag in een haarband met een disneyprinses van lint. Het plaatje heb ik bewaard en als voorbeeld gebruikt. En deze moest ik van Anna maken:
De kleine zeemeermin

Nu zit mijn dochter op ballet en tja, dan is de stap snel gemaakt naar een eigen gemaakte ballerina (hij moet alleen nog wel op een stoffen haarband, die ze in de balletles ook aan kan).

Ballerina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten