donderdag 17 mei 2012

Voor Karlijn

Volgende week is de dochter van mijn vriendin jarig. Ze is net als mijn dochter helemaal gek van Lalaloopsy poppen. Ze krijgt van ons het 'zusje' van Crumbs Sugar Cookie (geweldige namen hebben die poppen trouwens). En ik maakte er een verjaardagsbroche bij. Ook had ze de hartjes hanger die ik voor haar mama gemaakt had al ingepikt, dus nu krijgt ze er eentje voor haar zelf, met haar eigen naam!
"Sprinkle Spice Cookie"en dezelfde pop op een broche

Naamslinger

1 opmerking:

  1. Lieve Maris,

    Zoals ik al eerder zei, vind ik het enorm leuk dat je een blogje hebt gewijd aan onze kleine meid! En wat hebben jullie haar verwend met prachtige cadeaus. Volgens mij heb je voor de broche een nieuwe techniek toegepast met die afbeelding op plastic?
    Karlijn is maar een enorme bofkont dat haar lieve 'tante' zulke mooie dingen voor haar maakt! Ze is er echt super blij mee!!

    Liefs, El

    BeantwoordenVerwijderen