zondag 22 juli 2012

High Tea en relax

Vandaag heb ik voor mijn vriendinnen een high tea gedaan. Over een paar weken ben ik jarig, maar ik vier mijn verjaardag eigenlijk niet meer. In plaats daarvan heb ik een High Tea gedaan. Gisteren ben ik al begonnen met bakken, want ik heb alles zelf gemaakt; cupcakes, scones, cheesecake, miljonairsgebak, kwarktaart, hartige quiches en hapjes met zalm/roomkaas en tapenade/rauwe ham.

Ik vind het altijd leuk om op vele manier creatief en met kleuren bezig te zijn, dus heb ik mijn Oililly servies uit de kast getrokken en lekker buiten (wat een heerlijk weertje) de tafel gedekt met hier en daar een 'Alice in Wonderland' accentje.




De Prosecco mocht natuurlijk niet ontbreken!

Cupcakes en Miljonairsgebak

Hartige quiches, kwarktaart, cheesecake en hapjes van zalm/roomkaas en tapenade/rauwe ham.



Scones


Na de voorbereidingen van deze High Tea en twee weken vakantie, die niet echt als vakantie voelen nog, ga ik er nu even van genieten. Over een paar weken weer back to buisiness, maar voor nu relax..... Fijne vakantie!

1 opmerking: