vrijdag 6 juli 2012

Vakantie!

Vandaag was het de laatste dag van dit schooljaar. Het gebeurt dan vaak dat je als juf een bedankje krijgt (wat natuurlijk niet hoeft, omdat een hand en een vriendelijk woord ook al genoeg zijn). Ook ik werd in het zonnetje gezet. Vaak voel ik me best opgelaten en zeker vandaag. Ik kreeg allerlei kadootjes, terwijl de leerling die naast me zat eigenlijk echt jarig was!
Overigens doe ik er zelf ook aan mee, niet alleen omdat ik zeer tevreden ben over de juf(fen) van mijn kinderen, maar ook omdat ik het fijn vind iemand iets te geven die ik waardeer, en als ik het dan ook nog eens zelf kan maken......

Naast alle mooie tekeningen, schattige briefjes, lekker chocolade, badschuim en prachtige bloemen (die overigens net zo gewaardeerd worden), kreeg ik zelf ook twee kadootjes waarbij moeders zelf aan de slag gegaan zijn. En kijk eens wat een leuke, prachtige dingen ze gemaakt hebben:
Een hart met daaraan een zeepje met de woorden: "Voor de liefste juf".
Gemaakte door Annelies van Deco-Saartje.

Een keykoord met gehaakte bloem, gemaakt door Desiree.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten