dinsdag 18 september 2012

In de Productie

Afgelopen weekend is vastgezet, dat ik op Swan Market ga staan in Rotterdam. Deze markt zal plaatsvinden op 9 december en is extra groot (een XXL editie). Aangezien ik veel dingen maak op bestelling en weinig al heb liggen, ben ik het weekend al aan de slag gegaan met het produceren van heel veel..... Nou ja, klein beginnen, gelukkig duurt het nog even.....
Ik heb bloemtjes gehaakt voor haarclipjes en gelukspoppetjes gemaakt. Dit zijn twee dingen uit het 'assortiment'. De rest volgt nog.


Deze dingen zijn dus o.a. te koop dan. Voor meer details, houd mijn blog en facebook in de gaten!

5 opmerkingen:

  1. Er komt nog meer moois aan. Ik ben namelijk bezig aan een " nieuw" product.....vintage/retro broches.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wellicht ten overvloede hoor, maar denk ook aan leuke displays, mandjes e.d. om e.e.a. mooi te presenteren in jullie kraam en slingers o.i.d. om de boel gezellig aan te kleden. Dat trekt mensen aan ;-D Als je nog iets wil lenen, laat het maar weten!

    BeantwoordenVerwijderen