zondag 11 november 2012

Van alles en nog wat en een..... Give Away


Het is inmiddels anderhalve week geleden dat ik een berichtje maakte. In de tussentijd heb ik niet stil gezeten. In de eerste plaats heb ik weer zo'n stuk of 9 sleutelhangers gemaakt voor Swan Market.
Verder ben ik vorige week zaterdag naar de Krea Doe geweest. Daar heb ik Fimo klei gekocht waar ik kralen en een hangertje mee gemaakt heb.

kralen en theepothangertje van Fimoklei, oranje/hard roze


kralen en theepothangertje van Fimoklei, oranje/hard roze
 
Veder hebben de mooie herfstkleuren en bladeren me vandeweek geïnspireerd om mijn artjournalboekje er weer eens bij te pakken en een mixed media prentje te maken.
Mixed Media: Autumn Leaves
Ook heb ik met het oog op de intocht van Sinterklaas achter de computer gezeten om plaatjes voor broches, applicatieplaatjes en labels te maken van Sinterklaas, Zwarte Piet en Amerigo.

kadolabels

kadolabels


Je kunt overigens een goodie bag winnen met Sinterklaasspulletjes. Wat moet je daarvoor doen? Ga naar http://www.facebook.com/#!/KleineKunstwerkjes en like de pagina.

1 opmerking:

  1. Mariska wat een ontzettende leuke labels, broches en stickers heb je gemaakt

    groetjes
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen