zondag 2 december 2012

Gas terug en Pietenketting

Druk, druk, druk, dat is het juiste woord. Zoals ik me voel(de), zoals ik was en deed. Tot ik mezelf vandeweek echt even een halt toe moest roepen. Ik heb de afgelopen weken (naast mijn baan als leerkracht, 3 dagen...) zo hard gewerkt om op Swanmarket met een leuk assortiment voor de dag te komen, dat ik nu even rustig aan moest doen. Dat wil overigens niet zeggen dat ik niet helemaal stil heb gezeten, maar mijn voet is nu gewoon even flink van het gas, op de rem.

Ik heb afgelopen woensdag met mijn kids aan de tafel zitten knutselen, dat wil zeggen we doen lekker ieder ons eigen Sinterklaasding, onder het genot van wat drinken, kruidnootjes, speculaas en met diverse Sinterklaasliedjes op de achtergrond.
Ik maakte van fimoklei twee zwarte pietjes; eenje voor mijn zoon, eentje voor mijn  dochter.
Van het pietje voor mijn dochter heb ik een ketting gemaakt, die ze maar wat graag draagt!
Pietenketting

 
Pietje van Fimoklei

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten