maandag 10 december 2012

Swan Market

Gisteren was het dan zover. Vol goede moed, dozen vol met spullen en dikke kleding ging ik samen met mijn nicht van "Lentekriebels" en mijn tante als extra hulp op weg naar Swan market. Het weer was niet al te best, maar goed, we hadden er zin in.
Ik vond het best wel spannend, omdat het voor mij de eerste keer was dat ik mijn spullen echt zo vanuit een kraampje ging verkopen.

Het weer was erg slecht en werd eigenlijk alleen maar slechter. We moesten eerder afbreken van de organisatie omdat het niet meer verantwoord was de kramen te laten staan in verband met de harde (ruk)wind die nog verder zou opkomen. Helaas is alles dus een beetje in het water en de storm gevallen ;-), maar goed, volgende keer beter. Hieronder een kleine impressie.....








Geen opmerkingen:

Een reactie posten