zondag 24 februari 2013

Ik lief jou!

Dit berichtje is een beetje voor mezelf maar vooral ook voor alle mensen die mijn blog volgen op welke manier dan ook. Langs deze weg wil ik jullie bedanken dat jullie me volgen, maar ook bedanken voor de leuke en lieve berichtjes die jullie plaatsen.....

Ik ben op dit moment zoals jullie wellicht wel weten heel erg weg van Mixed Media. Ik vind het super om het zelf te doen, maar ik ben ook geïnspireerd door diverse artjournals die ik langs zie komen op Pinterest. Ook is er een Nederlandse kunstenares waar ik enorm door geïnspireerd wordt: Wilma Veen.
Afgelopen week heb ik een boekje van haar besteld: ' Ik lief jou!'. Wat ik nu zo grappig vond, toen ik het boekje las, was dat zij in een boekje gegoten heeft, met eigen schilderen en illustraties, wat ik een beetje met mijn hartjesblog (http://alittleheartaday.blogspot.nl) gedaan heb. Ik heb geen intensie op dit moment om die blog weer verder op te pakken, maar ik kom er zo wel beetje bij beetje achter wat ik nu leuk en belangrijk vind.

Dus speciaal voor jullie en een beetje voor mezelf (want je moet eerst jezelf liefhebben!) een aantal plaatjes uit het boekje 'Ik lief jou!' Gewoon om een beetje lief te geven, te inspireren en ...... nu ja, kijk zelf maar:



Fijne dag!


1 opmerking:

  1. Hoi
    zomaar surfend naar vintage boekjes kwam ik jouw blog tegen. Leuk leuk leuk ! ik blijf je volgen.
    Kom gerust ook eens bij mij kijken :-)
    groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen