zondag 17 februari 2013

Something old, something new...... een bride to be cadeautje

Something old,
Something new,
Something barrowed,
Something blue,
and a silver sixpence in her shoe.
 
Gisteren had ik een vrijgezellenuitje ter ere van de aanstaande bruiloft van iemand die ik ken. Niet te veel poespas, gewoon lekker high tea-en! Er was wel gevraagd of we iets mee wilden nemen; een klein cadeautje, iets creatiefs... Nou dan ben je bij mij aan het goede adres. Een tijdje terug zag ik ergen een 'pouch'tasje (volgens mij vaak gezien en gegeven aan bruidsmeidjes (in Amerika)). Ik moest hier direct aan denken, dus ik heb zo'n tasje gemaakt. 




 
Daarin heb ik een aantal spulletjes gestopt die voor een bride to be onmisbaar zijn in je tasje op de grote dag: o.a. een kleine deo, desinfecterende handgel, lippenbalsem, pepermuntjes, een zakdoekje voor de traantjes, een klein hoefijzertje voor geluk en een beenband. Deze dingetjes heb ik ingepakt en verdeeld over de regels van het vers: Something old, something new.....

1 opmerking:

  1. Dat zal de a.s. bruid vast erg leuk gevonden hebben!
    Mooi tasje en de cadeautjes zo leuk ingepakt.
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen