zondag 31 maart 2013

Flowers color my world!

Afgelopen vrijdagmiddag gingen de kids logeren bij hun tante. Ik had lekker even mijn handen vrij, maar was best moe. Ik wilde allerlei dingen doen, van opruimen, wassen, tot een filmpje kijken. Mijn bed was ook erg aantrekkelijk, maar dat vond ik toch weer zonde. Ik had eigenlijk ook wel weer zin eens te schilderen. Dat heb ik toen maar gedaan. Schilderen is voor mij bijna zoiets als mediteren; je aandacht is geheel in het hier en nu en ik krijg er ook weer enorme energie van. Ik ben begonnen met een collage van mooi gekleurde bloemenfoto's uit tijdschriften. Vervolgens met een laag gesso eroverheen en daarop wilde ik graag een lotusbloem hebben. Ik ben vrijdag, zaterdag en vandaag aan het schilderwerkje bezig geweest en zo was het resultaat (gefotografeerd):
Zelf vind ik de foto erg flets, terwijl dat in tegenstelling tot het origineel wel meevalt. Daarom heb ik er via Iphoto en Instagram wat filtertjes op losgelaten.....
En dan krijg je dit:


Geen opmerkingen:

Een reactie posten