vrijdag 22 maart 2013

Goed(e) koop!

Afgelopen week ben ik eens even naar de kringloopwinkel geweest. Ik zie en hoor zo vaak dat mensen daar leuke een mooie spulletjes vandaan halen dat ik dacht, laat ik daar eens gaan snuffelen. Overigens ben ik er al eens eerder geweest, maar toen niet echt iets interessants kunnen vinden!

Eigenlijk was ik stiekem op zoek naar een scrabble spel voor de letters, dus ik ben als eerste naar de kinderspeelgoedafdeling gegaan en heb tussen de spelletjes zitten speuren. Wat ik vond, geen scrabble, maar wel..... Spirograaf! Ken je dat (nog)?! Lekker retro! Het was nog compleet, van de balpennen tot aan de pinnetjes waarmee je de basiscirkels vast moet zetten (hetzij wel met wat kromme pins ertussen, maar dat maakt niet uit). Bovendien was ik er niet alleen zelf blij mee, maar ook mijn kinderen, want het moest direct uitgeprobeerd worden natuurlijk en beide juffen van mijn zoon worden verrast met een Spirograaf bloemen tekening!


Op mijn weg verder snuffelend kwam ik nog 3 mooie boeken tegen met sprookjes op rijm en als klappers op de vuurpijl twee boeken die mij ook enorm aanspraken; "Textiel verven" en "Zelf speelgoed en poppen maken". Die boeken zien er hartstikke ouderwets uit, maar er staan hele goede nuttige en bruikbare technieken in!
en dit alles bij elkaar voor een appel en een ei! Ze zien mij daar vaker terug!





1 opmerking:

  1. haha straks weer een kringloop verslaafde erbij :-) en niks mis met ouderwets hoor, technieken veranderen niet zo snel !!
    leuke aankopen !!

    groetjes, Ellen
    http://ietsiepietsiekitschie.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen