dinsdag 19 maart 2013

Van alles en nog wat...

Het is al weer ruim twee weken geleden dat ik iets van me heb laten horen. Nu kan ik allerlei dingen en redenen op gaan zitten geven, die ertoe bijgedragen hebben dat het zo lang duurde, maar daar ga ik jullie niet mee vermoeien. Soms is het gewoon zo dat andere dingen een hogere prioriteit hebben.

Overigens is het niet zo dat ik stil gezeten heb hoor! Ik heb een aantal bestellingen verwerkt die nog lagen te wachten:
Geboorteshirt

Shirt met vogelapplicatie

haarknipjesbord paars
haarknipjesbord geel

Armbandjes met knopen en kralen

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk allemaal!
    Jammer dat mijn meiden groot zijn...
    Succes verder met maken!
    Lieve groetjes Wanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi gemaakt allemaal! Hoe heb je dat geboorteshirt gemaakt? Echt super knap en mooi. De armbandjes vind ik ook echt super, die ga ik onthouden!

    BeantwoordenVerwijderen