woensdag 15 mei 2013

Labels

Vandaag heb ik zomaar uit het niets labels gemaakt. Geen gewone labels van papier, maar van stof/wolvilt. Ik heb zo eens wat zitten proberen en bedacht dat het wel heel gaaf zou zijn om er sleutelhangers van te maken. Mijn zoon is zeer goed in het vergeten van zijn fietssleutel op school en zo af en toe raakt hij ook nog wel eens wat kwijt, bijvoorbeeld zijn broodtrommel. Voor dat soort dingen heb je van die gemakkelijke plak- of strijklabels, maar een fietssleutel met een leuke sleutelhanger die ook nog eens functioneel is en er bovendien leuk uitziet was wel wenselijk!
Na wat uitproberen en me realiseren dat ik ook nog doorzichtig tafelzeil had is dit hem geworden:




Aan de achterkant heb ik een stuk tafelzeil gestikt, zodat er een kaartje in kan. Op het kaartje heb de naam van mijn zoon gezet, ons adres, de naam van zijn school, zijn klas en ons telefoonnummer.  En volgend jaar verander ik het kaartje weer door zijn nieuwe klas erop te zetten, zodat zijn sleutel hopelijk bij hem in de goede klas terecht komt als hij kwijtraakt (al hoop ik natuurlijk van niet!).

Overigens ben ik voor mijn dochter ook bezig, maar dan eentje met een hartje en binnenkort zullen ze ook (na nog wat kleine aanpassingen) via de website te verkrijgen zijn.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten